"det bästa är att cilla älskar dig" - Lina

Cillas mamma Om: "lär dig rida - Lina
"Hej Lina! 
Alla har vi saker att lära, även jag. Du har en fin inställning och är glad, skinn på näsan och det bästa är att Cilla älskar dig. 
Om det blir så att du tar henne så har du 100% backup med ridlektioner och hanteringskurser från både mig och Erika. 
Hjälpen är inte mer än ett samtal bort och du ska aldrig vara rädd att ringa. Cilla är en tuff brud i lyxförpackning, detta blir så bra, bara du vågar be om råd och hjälp, jag känner henne rätt väl (föddes i mina armar) 
Kram!"
 
 
Denna kommentar fick jag av Cillas ägare, så ni som inte tror att jag kommer fixa det har ju beviset här, 
Linda skulle aldrig skriva något sånt här eller tro på oss om jag var dålig eller okunnig om hästar, 
det är trots allt en unghäst, en arab, men en häst med ett hjärta av guld! fina fina Cilla!

Kommentarer
Postat av: Ida Hedlund

Naaaw så gullit :*

Svar: hihi ja :*
hastagare.blogg.se

2013-04-26 @ 17:18:07
URL: http://afalmo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0