vila - Lina

halloj!
Iris har vilat vääldigt länge nu, har inte känt mig taggad, har inte haft någon ork och varit på lite olika humör, mycket plugg osv, så jag valde att ställa av henne när hon hade brunst och pälsfällning just för att vi inte riktigt kommer någon vart när vi bråkar och är oense.
Har som plan att sätta igång henne i veckan så for ut och red med Julia igår, travade i typ 20min i högt tempo och skrittade väl i 20 också, solen låg på så hästarna var svettiga efteråt dessutom!

idag ska vi upp på banan, julia ska markarbeta kia och jag tänkte väl göra någon bom övning med iris också, inte nå mycket när hon inte har ork till att hoppa höga hinder, men mycket i trav, så både iris och kia kan göra den.

har bilder från igår ( hagbilder ) samt att vi tar med oss kameran idag vilket betyder att jag lägger in en bildbomb typ ikväll eller imorgon!! HÅLL UTKIK!!! :D

/Lina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0