longera lite!

halloo! kass uppdatering som vanligt o varför vet jag inte..

var borta lördag-tisdag bland annat, np cupen som 3orna vann o trav på Umeå åker!

iris stöd därför lör-måndag sedan red Julia henne igår när det blev sent o massa o tydligen så hade dom ridit ca 7.5km o iris försökte bara henne av henne en gång för hon blev stressad av blåsten! stolt.Övetag mina brudar måst jag erkänna! dom mötte till o med en buss utan problem :DDD

idag hade jag lite stressigt så va o pussade på stjärnan samt longerade på gården ca 20 min i mycket trav o hon såg riktigt trevlig ut i båda varven! blev även lite "nh" med backning o att hon ska.komma.när jag ber henne om det o inte försöka smita undan som hon ofta gör i hagen vid bra väder!

allt från mig! /Lina
svett fläckar sen igår ( de vita! )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0